Dan is het toch eindelijk zover... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Daan Theeuwes - WaarBenJij.nu Dan is het toch eindelijk zover... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Daan Theeuwes - WaarBenJij.nu

Dan is het toch eindelijk zover...

Door: Daan Theeuwes

Blijf op de hoogte en volg Daan

07 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

VWO. Eindelijk.

Na jaren zwoegen en toch wel een redelijk (beginnende) afkeer te hebben ontwikkeld voor de middelbare school, heb ik het eindelijk toch afgerond met een 'geslaagd' resultaat. Op 29 januari mocht ik dan eindelijk mijn VWO diploma ophalen.

Wat nu? Ja, het wordt een reis. Niet zomaar een reis. Een wereldreis. De 25e van februari vertrek ik samen met Willem-Geert naar New Delhi, India via een 5 uur lang durende stop op Helsinki. 26 februari om 06:25 zullen we dan landen op New Delhi waar een transfer op ons wacht die ons naar het hotel toebrengt. Na vele verhalen te hebben gehoord over 'ongelukken' en vooral overvallen op het vliegveld e.d. leek het mij wel zo handig om een accommodatie voor de eerste paar nachten te regelen. Toch spannend zo'n 'trip'.

Voor iedereen die het nog niet weet. 13 februari (zaterdag) geef ik een feestje bij mij thuis in Amsterdam om te vieren dat ik mijn VWO eindexamen met succes gehaald heb. Rond een uur 6/half 7 is iedereen zeer welkom. Laat wel even weten als je komt i.v.m. eten(buffet) en drinken.

Spreek jullie later en hopelijk zien we elkaar nog voor de 25e!

X

  • 07 Februari 2010 - 22:28

    Natasja:

    Nou dat is eventjes jammer zeg, ga ik je in Australia niet missen.. Ik vertrek Australia namelijk 6 maart en reis dan via HongKong en Thailand om 26 maart in Amsterdam weer aan te komen.. Als ik 14 maart toevallig vanaf HongKong vlieg laat ik het je zeker weten, want dan moeten we eventjes snel meeten voordat je weer verder vliegt!!!

    Jeetje wat ontzettend gaaf zeg, je hebt ook echt alle vluchten al geplant! Ik wens je echt heel veel plezier en doe geen dingen die ik ook niet zou doen.. En ik zie je wel weer in NL na Juli!
    Xoxo

  • 09 Februari 2010 - 13:43

    Marya:

    Hi Daan, nogmaals van harte gefeliciteerd. Wij, de familie, alle sportieve Zumba-dames en heel veel vrienden en kennissen gaan jou natuurlijk op de voet volgen. Kunnen we over jouw schouder meekijken in de wondere wereld van Daan. LY

  • 11 Februari 2010 - 08:23

    Mirjam:

    Hai Daan, van harte gefeliciteerd met je diploma en we gaan je zeker volgen op je reis, veel plezier. Mirjam (de nicht van je moeder)

  • 11 Februari 2010 - 11:50

    Oma:

    Hallo Daan. Papa heeft me net jouw pagina laten zien. Heb je wel kleren genoeg? Ik zie je zaterdag op je feestje. Dan kom ik met oom Gerrit. Lieve kus van oma.

  • 19 Februari 2010 - 20:16

    Lizzie Lommerse:

    Wow Daan, wat onwijs tof! Ik zat ff mn oude email door te kijken en toen zag ik een linkje naar je site.
    Supergaaf man je trip! Ik ga je site zéker volgen!
    Onwijs veel plezier!
    xx Lizz

  • 21 Februari 2010 - 17:40

    Mees En Jip:

    hey vrolijke vriend,

    verwijder deze niet please!
    veel plezier tijdens je grote reis!
    we spreken je nog wel ervoor
    en echt alle foto's die je maakt op deze website zetten..

    X

  • 23 Februari 2010 - 17:06

    Paps:

    Hallo zoon!
    Nog twee nachtjes! Best wel erg spannend. Iedereen leeft erg met je mee. Morgen gaan we Indiaas eten om alvast even te wennen. Oma is helemaal opgewonden dat je vertrekt en zo lang weg blijft. Zie je morgenochtend!

    Paps

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 07 Feb. 2010
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 51863

Voorgaande reizen:

25 Februari 2010 - 10 Juli 2010

Wereldreis

Landen bezocht: